Merhaba sevgili anneler,
11 ay 20 günlük kızım var, bugüne kadar 3 ana 2 ara öğün besleniyordu.
örnek menüm;
kahvaltı: 1 yumurta, kaynatılıp kesilmiş peynir yanına bazen zeytin
Öğlen: ceviz büyüklüğünde kıyma( bazen tavuk, balık)soğan, mevsim sebze ile yapılmış yemek
Ara öğün: muz
Ara öğün: avokado ceviz pekmez
Akşam yemeği: öğlenin aynısı
bugüne kadar öğünlerde neredeyse yarım kaseden fazla yerdi iştahlıydı ama son 20 gündür gün boyu yendiği neredeyse 1 kaseyi geçmiyor. Kilo alımı neredeyse durdu.
Bu attığım menüleri de değiştirdim ama bazen yemiyor bazen çiğneyip tükürüyor, eskiden asla asla böyle şeyler yaşamazdık. Ben artık gece gündüz ona ne yedirebilirim diye düşünmekten yoruldum. Bunu yaşayanınız oldu mu, sonra geçti mi, nasıl çözümler buldunuz? Bu arada emziriyorum gün içinde gece 2 3 defa emer. Akşam 8 de yatar sabah 7 de uyanır.
şuanda alt üst ön 4 dişi tamamlanmak üzere
yardımcı olursanız çok sevinirim.
bende bi post açtım ama henüz cevap gelmedi belki burada yardımcı olunur benzer konular