Kızlar merhaba. Eşim yarın sabah ameliyat olucak bebeğime annem bakıcak bize gelip. El gıdaya geçtix aten sadece 3 öğünlük sağıp bir geceliğine koyucam. Sizce birşey olur mu? Poşetleri kaba koyup dondurucuya koyacağım bu sayede baika birşeye temas etmeyecekler. 6 aylık tam. Bir gün için mama alma istemiyorum bilginiz var mı?