Kızlar merhaba🌸Bugün 1 yaşındaki kızımın altını değiştirirken baktım göbeğinde sarı sarı kurumuş şeyler var ama yapışık. Kar yağdı diye 2-3 gün banyo yaptırmamıştım. Ellersem mikrop kaptırırım diye çekindim ellemedim. Kir midir bu,veya başka birşey olabilir mi?Kir ise temizlemeli miyim?