Valla benim gucum dyson almaya yetmeyecekti normallerin de fiyati 300 800 arasiydi ben acil lazim diye para yokken bundan aldim memnunum ha digerlerinin kalitesini vermez ama iş görüyor 15 dakkada sipsak isim bitiyor bebekten sonra halilari da kaldirdim parkeleri cekip geçiyorum mis gibi gönül kablosuz sarjli dyson istiyor ama malesef hic olmamasindan iyidir dedim aldim