Hanımlar bebeğim bu ara hiç durmuyor yalnız basına mutfakta is yaparken mama sandalyesine koyuyorum sıkılınca 10-15 dk yürüteçe koyuyorum acaba yanlış mı yapıyorum bu ara ben kapıdan cıkınca çığlık kıyamet 7.5 aylık bu arada. Yada siz nasıl iş yapıyorsunuz?