Bende 6 sene lens kullandım. Ucuz pahalı hepsini denedim tam bi eziyet. Bu sene çizdirdim gözlerimi çok şükür hiç bi sıkıntım ya yıllarca boş yere eziyet çekmişim. Lense solüsyona verdiğim parayla keşke zamanında ameliyat olsaymışım. Üstelik 5 dakika sürüyor kurtuluyorsun eziyetten