Dilos01 bende belirti melirti yok 🤤ilk başlarda kasıklarımda hafiften batma olurdu geçti, deli gibi akıntı olurdu süt beyazında oda geçti, şuan 36. Günüm yani adetimden 7-8 gün geçti hiiiç bişey yok şişkinlik de yok. Nereye gitti bu belirtiler bilmiyorum 😬