Eesay Papatyaseverrrr 2 gün gecikti daha hadi bakalım😂 ihtimal yok ama insan yine bir acaba mı diyor hep😂
Tortilla_ Eesay Ekimde 1 hafta gecikti Kasım adet olmadım. Aralıkta oldum 😒 Bu ay da 2 -3 gün gecikti 🤣🤣🤣 Her ay aynı ekşın
Eesay Papatyaseverrrr 2 ay önce benim 17 gün falan gecikmişti. Yapmadığım test kalmadı😂😂 doktorum daha olabilir düzensizlikler dedi. Stres yaptıkça daha çok olamıyor insan
Papatyaseverrrr Dilos01 selaaam canimm seninle butun gecikme postlari altinda bulusuyoruz olalim artk yaa😩
Papatyaseverrrr Eesay ay insallah benimde oyle bir durumdandir test yaptim negatif artik kan vericem korunduguma emin oldugumdan bekleyim dedimde gelen giden yok insan korkuyor ister istemez kizim 7 aylik hala normalmi acaba bu kadar gecikmem
Eesay Papatyaseverrrr benim de 7 ay 21 günlük oğlum. 2 ay önce arada olabilir, yeni oldu sayılır doğum demişti doktorum
Emine_1245 Ha ha tam tamına 20 gün rekor bende galiba 😅. Ilk defa böyle uzun süreli gecikme yaşıyorum. Doktora gittim ilaç da aldım ama hala ne gelen var ne giden🥴🤦♀️
Papatyaseverrrr Emine_1245 😄😄20 gun mu ayy o stres insani yaslandiriyor resmen bebegin kac aylik canim
Tortilla_ Papatyaseverrrr Kasım da 8 aylıktı. Ekim de olup taa Aralık’ta oldum adetimi. Kasım olmadım ama nasıl korku nasıl. Test de negatif ti ama ayyhh o korku heyecan 😂😂😂
Papatyaseverrrr Zehra62 canim 6 ay surebilir 1 yil surebilir normal yani benim doktorum 2 yila kadar normal hic olmamak dedi duzensiliklerde normalmiste insallah bizimkide normal duzensizliktir
Dilos01 Papatyaseverrrr bütün gecikme postun altına yazıyorum deli gibi kafayı sıyırmak üzereyim 😃😃stres yaptıkça bizimle inat ediyorlar gelmek bilmiyor 🥺
Sdf123- Papatyaseverrrr yok canım oldum 12 aylık olunca bebeğim gördüm 4 defa düzensiz geldi bu seferde 3 ay oldu ne gelen var ne giden
Bmarya 8 gün geciktim, bu süreçte 100 tane test yaptım negatif ama bi umut bekliyorum belki geç döllenme olmuştur diye 😍😂.
sirius Bmarya oğlum 22 aylık ve gecikmem 9 gün. Bir iki günden fazla gecikmemistim hiç, testler negatif ve geçen ay tam anlamıyla korunmadım 🤭