Merhaba kizlar kizima deri testi yapilmisti deride sadece yumurta ve findik alerji cikti sut diyetini aciyorum doktor yogurtla firinlanmis besin olarak acmami soyledi 1 hafta sureyle sonra sutle kek pogaca kurabiye yada
Fakat ilk yogurtla pogaca yedigimde kizimin boynun altinda kucuk bi kabarma oldu kasindi
Ufak tefek seyleri onemsememek mi gerekiyordu ben devammi etmeliyim diyet acmaya ?
Ne yapcagimi bilemedim bilenler yardimci olurmu