Merhaba anneler 👋👋daha önce probiyotikli olduğu için bibac damla kullanıyodum ek gıdaya geçtiğimiz için probiyotik ihtiyacını besinlerden karşılıyor ve damla formunda olduğu için aktı akmadı bebeğime verirken yarısı boşa gidiyordu 8 gr ve fiyatı pahalı geliyor uygun fiyatlı sprey şeklinde d3 markası arayışındayım ne önerirsiniz?