Kızlar herkese merhabalar 🙋🏻♀️
bebeğim 13 aylık.bundan bi hafta önce ateşli viral enfeksiyon geçirdi hastayken 2-3 gün çok ateşli olduğunda bile bu kadar iştahsız değildi.Ateş fln gitti ağzına lokma koymuyor 🙄 enfeksiyon fln yok vücudunda tahlil yapıldı kansızlık da yok ama ferritin durumunu bilmiyorum demir eksikliği durumunu yani.Bir haftadır formül mamadan başka hiçbişey yemiyor çok zayıfladı omlet çok severdi yapıyorum ağzından çıkarıyo.yoğurt çorbası çok severdi asla ağzına koymuyor diğer çorbaları da yemiyor zaten.brokoli karnabahar mercimek vs gaz yapıyor.Dün çok az pilav yedi makarna severdi onu da yemiyor ne yapacağımı şaşırdım bu çocuk böyle mi devam edecek Allahımm sadece mamayla nasıl durabiliyor ayakta 🤦🏻♀️ Hastayken böyle olup düzelen var mı? ne yapacağımı şaşırdım