Adadefne20 bu onada gelmiyor kuzum inan bana büyük oglum emeklesin diye o kadar caba gosterdim 13 aylikken emeklemeden birden yürüdü ufak ogluma hic caba sarfetmiyorum yere birakmak dışında nasil olsa zamani gelince herseyi yapacak 🙈ama pandemi bebeleri olmalari beni cok üzüyor kimseyi gördükleri yok adam akıllı hos biz zaten gurbette kimsesiziz pandemi olmasada degisen tek sey avm ye gidip oyun salonlarında vakit gecirmek hava guzelliginde parka cikmak olacakti 🥰