Arkadaslar merhaba. Kan tahlili yaptırdık alerji için doktor bugday süt balık gibi ürünlere alerji var mı dıye bakılıyor dedi ama bu degerler icinde yazıyor mu ben anlamadım??
Baska sehirden gelip yaptırdım doktor 2 hafta sonra sonuc göstermeye gel dedi. Süt ürünleri tüketmedm 1 ay hala şikayetler devam edoyordu. Diyetini aç ve sonuc göstermeye gel dedi ama o kadar bekleyecek vaktim yok. Malum devlet hastanesi..
Anlayan yazabolır mı acaba