premses_annesi 2 bucuk aylık bebegım var ılk dogdugu gundendır mama + meme ıle beslenıyodu son 1 aydır mama reddı basladı ve hala devam edıyor mama degısıklıgı bıberon degısıklıgı yaptım ama hıc bırı ıse yaramadı boyle bır durum yasayan varmı kafayı yemek uzereyım
Damladerin premses_annesi sütün yetiyordur mama sevmemeye başlamıştır uzun süre emzir mamanın yerine bizimkide ilk 2 ay verdik çok az sonra istemedi
SukranUras premses_annesi kız ben aylarca mamayı bıraktırmaya çalıştım valla ne şanslısınn merak etme sütün yetiyo diye istemiyodur bol bol sık sık emzir oh maşallah
premses_annesi soyledıgınız gıbı olmasını umuyorum mama yıyınce en azından karnı toktur dıe rahat uyuyabılıorum
Damladerin premses_annesi o bi alışkanlık mamasiz doymuyacagi hissi oluyor uzun süre emzirin zamanla rayına oturuyor zaten