Buse80 ne güzel😊 bizim de oyleydi 40 gunlukken gordu sadece dogumuma bile gelemedi mesleği bıraktık cok sukur 7 aylikken geldi. biz de goruntulu konusuyoduk ama anlamiyodu ufak diye heralde. insallah izinler acilir siz de kavusursunuz ayrilik cok zor kimse yasamaz insallah