Oglusum5357 aynı durumdayız atak haftasına girmiş olabilir zamanla değişiyor, uyku damlaması bebeklerin ilerleyen zamanlarda uykuya dalma halini ogrenemediklerinin ispatlı hali vardır. Ben de çok düşündüm almayı ama cesaret edemedim çok araştırdık dr. Yengem ve arkadaşım var bağırsakları bozuyormuş yan etki olarak. Belki bebeğiniz çok yoruluyor ve uykuya dalamıyordur , uyuyamiyordur.