Selam kızlar. Kızım 6buçuk aylık dogduğundam beri hep cok terliyor azıcık sıcakta ensesi hemen terler bebeklerin boyun bölgesinden terlediğini duymuştum ama sorun şu ki ayakları enseden daha cok terliyor hep ayakları ıslak oluyor. %100 pamuk coraplar giydiriyorum sık sık degistiriyorum. Az once uykudan uyandı çoraplarını giydirdim giydirmeden once kuruladım öyle giydirdim. Battaniyenin altinda corapsız terlemiş ve sicak ayaklari ama gün içinde terliyor corap olduğu halde buzz gibi… bu normal mi sizde de aynı durum var mı acaba merak ettim.