1prens1prensesannesii Oğlumun kusma sorunu yok normalde. Çok küçükken bitti. Ama bugün 2 kez yarım saat arayla peynirimsi kustu. Acaba üşüttü mü diyorum? Ateş vs de yok kendisi de iyi huzursuzluk yok.. Neden olabilir ki? Doktora götürmem gerekli mi acaba?
Filiztuana 1prens1prensesannesii üşütmüş olabilir diye düşünüyorum yada çok yediği için fazlasını çıkartıyordur
1prens1prensesannesii Filiztuana 120 cc mama içmişti. Acaba ondan mı ki bilemedim normal de de içer öyle ama h kusmadı. Dün banyo yaptırdım gece üzerini kalın giydirdim ama üzeri açık yatıyor örtünce uyumuyor. Belki de üşüttü. Neyse ateşini felan takip edeyim. Teşekkür ederim 🌸
Filiztuana 1prens1prensesannesii inşallah üşütme değildir benim oğlumda fazla yediği zaman sizin bebeğiniz gibi azda olsa çıkartır