Minikpandalarinannesi gamzeyildirim35 1 yaşını geçmesi lazım onu yapabılmesı için 😊 benım oğlum yaptı çünkü dişleri ile kırıp atıyordu yere
Hilalse Beyazcikolata her akşam çıkarır her sabah takarım oğlum altı buçuk aylık, altı ay kontrolünde doktorumuz dişinin patladığını söylemişti bizim ruhumuz duymamış yani huysuzluğu vardı ama ben her zamanki mızıklığı sandım. 1 hafta sonraki huysuzluğuna aha diş dedim ertesi gün patladı 1 hafta arayla iki diş patlattık çokta zorlanmadık uzun lafın kısası
Minikpandalarinannesi Beyazcikolata aslında kardeşindede kullanabılıyorsun 3 gün topraga gömmen lazım enerjı yı alması için onuda yaptım ama yok kızıma fayda etmedı belkıde oğlumun adına alındıgı için olabılır doğru dedin hiç aklıma gelmemişti
ADT Beyazcikolata valla cm olarakda ölçmedim ama aşşağıda kalmıyordu toplu bebekti boynu yumak olduğu için kolye arada kalıyodu bi sıkıntı olmadı
mom1626 Beyazcikolata 32-33 cm ve ise yaradigina inaniyorum. 7,5 aylik ve iki disimiz var. Nasil ciktigini hissetmedik bile 🌸
MihraKus Kızım 13 buçuk aylık dişlerde aşırı zorlanıyoruz gecede çook sık emmeye kalkıyor başta almayı düşündüm ben 4 aylıkken falan ama sürekli bebeğin vücuduna ağrı kesici etkisi verilmesi doğru mu ki acaba diye düşündüm . Eşimde dün alalım rahatlar belki biraz diyor ama şu saaten sonra işe yararmı acaba ki almalı mıyım ?
Kubra_2019 Beyazcikolata çıkartmıyorum bizim aynı şekilde dus da kalıyor ama 1 ay sonra enerjisini atmak için 1 hafta toprağa gömün.
FnurGokcan Beyazcikolata duşta ya da uyurken çıkartmayın, duşta nötrleniyor suda, uyurken de zararı olmaz, direkt işin içinde olduğumuz için rahatlıkla söyleyebilirim, kehribar kolyeler kalın iplerle hazırlanıyor ve esneme payı var
mom1626 Ulkuverasmom Iz yapiyo ama gomulme olmadi, bedenine gore degil de biraz daha buyuk corap giydirin 🌸