Aysenurl biz şırıngayla 2 milim önce kapalı burun deliğine sıkıyoruz tabi yan yatıyorken sonra kucağımıza alıp bekliyoruz Philips in elektronik burun aspiratörü ile çekiyoruz birkaç dk sonra diğer burun deliğine yapıyoruz evet ağlıyor ama kucağa alınca susuyor bizde kötü oluyoruz ama mecburuz hiç ellemesek minicik bi hava boşluğundan nefes alıp vermesi daha büyük işkence bu en azından birkaç dk da olup bitiyor