Kızlar lütfen yaşayan varsa yardım etsinnn😩 bebeğimin 13 günlük olduğundan beri gaz sancısı var şuan 2 aylık. Gazını süt içtikten sonra hep çıkarıyorum ama yine de sancı çekiyor hep huysuz ağlıyor. Sadece salıncakta sakinliyor.Kaka da yapamıyor ıkınıyor yapmak istiyor gibi ama yapamıyor kabız değil cıvık kakası. hep fitille yaptırmak zorunda kalıyoruz onu da yapmak istemiyorum kaka için ne önerirsiniz 🥺?