Aynı sorun bizde de var iki aylıkken oldu şimdi 6 aylık ve hala geçmek bilmedi her kaka yapısında aglayarak yapio anestol ve fito verdi bize de her goturmemde doktora geçmemiş devam et dio artk ne yapacağımı şaşırdım gerçekten başına gelip çözüm bulabilen varsa bana da yardımcı olsun artk kafayı yemek üzereyim