EsraMeryem-29 Merhaba anneler, buzlukta sakladığımız anne sürelerini nasıl ek gıda halinde verebiliriz, önerisi olan var mı?
minikkalp EsraMeryem-29 benimde var. Henüz ek gıdaya geçmedim ama ablam yoğurt yapıp vermişti bende öyle degerlendiricm