Bebeğim 7 ay 22 günlük. Gece uykularımız o kadar düzensiz ki sürekli uyanıp ağlıyoruz. Uyandığı zaman da ayakta sallanmak istiyor. 1 haftadır falan da gece uykumuz nerdeyse tamamen bitti. Ayakta sallamayı nasıl bıraktırabilirim ya da bu dönemdeki bebekleriniz nasıl? Çok yoruldum artık gerçekten cümleleri bile toparlayamıyorum.