Selamlar kızım 14 aylık süt yumurta alerjisivardı son3 aydır geçti çok şükür ama iki haftadır geçmeyen bir pişikvarpoposunda ve genital bölgesinde.Alerji tekrarlıyor olabilir mi yoksa mantar mı oluştu acab.Varsa tecrübe nüz yazınnnolur hemen doktora gitmek istemiyorum şu ortamda..