Muallime1 ben tadimlara onceden baslamistim zaten. 6 ci ayinda tek bir ogun veriyordum 7 ayindada 2 ogune cikarttim . ben sutum olmadigi icin mama veriyordum. saatle alakali bi durum inan duzen oturtamazsin o ayda daha dogrusu ben yapamadim ama soyle diyim ihlamur bebebiskuvisi veriyordum ek olarak. birde ayina uygun sebzeli corba . ama corbanin yaninda mutlaka 2 kasik yogurt yedirirdim o aylarda