Mahperi Daha önce bebelac kullanıyodum 2 gün önce sma ya geçtim mamayı ne zaman versem çoçuğum uyuyo ayıkmıyo mamayı güvenilir yerden eczaneden aldım son kullanma tarihide 2022 ye kadar böyle sorunla karşılaşan oldumu
Sultan_melek Mahperi Mahperi Bende bebelac kullanıyordum ama bebelac bulamamaya başladık aptamile daha dinç ve kilo aldı boyu uzamaya başladı
Selen21 Mahperi karni doyduğu için uykuya geçiyordur belki canim. Biz 3 aydir kullaniyoruz bizde hiç öyle bi sorun yapmadi aksine 4. Ay atagiyla uyku gerilemesi yaşadik şuan 5 ay 2 gunluk. Uykularimiz problem
Pankek Mahperi Ben bazen dibinde kalanları içiyorum. Sma resmen pişmaniye gibi tadı. Aptamil de öyle. Şimdi Golden Goat kullanıyorum aradaki şeker farkı çok belli oluyor.
Leylamoms 3.5 ay boyunca kullandım hic böyle bir sey olmadı. Evet tadı şekerli şuan hipp kullanıyorum şekeri daha az biraz daha anne sütüne yakin.