MuhammedMusa Evet ne yazık ki bizde de öyle ,ben de burada bir annemizin tespiti üzerine farkettim iki ayrı üretim yeri varmış Mısır ve Polonya, Mısır üretimleri koku çıkarıyoruz ama Polonya üretimde yokmuş markette alırken Polonya yazan urteim bulmaya çalışıyorum bende ama hep Mısır’a denk geldim bu gidişle değiştireceğim zaten gündüz baby me kullaniyroum çok da memnunum,gece gece taktım Maşallah ne sızdırmis ne de koku yapmış elimdeki Prima bitince almayacağım tekrarv