Bremenmizikacilari M-cgdm meme reddi yapmayan biberon yoktur. Yapmıyorsa bebekten kaynaklanıyordur. En iyi biberon da olsa alışan bebek bırakır anne memesini
nefesimm Mamajoo kullanıyorum şimdilik memnunum. Arkadaşımın tavsiyesi ile almıştım. Meme sonrası mama olarak devam ediyoruz. Emmesini şimdilik etkilemedi. Henüz çok yeniyim ama :)
Nigra Bremenmizikacilari çok doğru 😟 meme reddi çok zor bişey ben feri döndüremedim. Çok ağladım çok çabaladım. Döner gibi oldu 2-3 gün emdi artık sağrak veriyorum napayım 😭
Gorkemkc M-cgdm lansinoh biberon un özelliği boğulma engelleyici hava birikmiyor içinde böylede aşırı gazı engelliyor ve ucu anne memesiyle birebir yapılmış diğer biberon uçları gibi değil hem şeklinde memeye benziyor hemde bebek emmedikçe mams akmıyor böylece bebek emmeden ağzına dökülmesine alışmıyor emdikçe gelmesi bence çok güzel ben memnun kaldım fiyAtlarıda yüksekdeğil 160 lık ve 240 lık olanı var
dertlikerkenez M-cgdm hangi biberonu alırsanız alın fark etmez, bebeğiniz biberona alışacaksa alışır. Tamamen onun keyfine kalmış. Riske atmak istemiyorsanız hazneli kaşık kullanmanızı tavsiye ederim.
Pikabu Durukusunannesii ama işte lansinoh aldınız mı hiç kullanırsanız anlarsınız meme ucunun genişliği bebek ağzına alınca duruşu bile birebir anne memesi. O nedenle de dökülme yapmıyor. Aventin emzik gibi , ve akışı sebebiyle genzine de kaçıyor sıklıkla lansinoh öyle değil . Ben de her ikisini de kullanıorm anne tavsiyesi🥰 Kullanmıosanız şans verin lansinoha
Gorkemkc Durukusunannesii bi hanım efendi daha yazmış yazdıklarına katılıyorum avent in ucu biberon gibi uçlu bir yapıda ama lansinoh tam anne gözüğü şeklinde uçlu değil oval gelen bi yapısı var
Minelin_Annesi Chicco almıştım hastanede hemşireler çok fazla akıtıyor dedi. Hastane çıkışı Avent aldık hem emiyor, hem mama yiyor çok şükür reddimiz olmadı🤲🏻🤦🏻♀️
Alpkk M-cgdm oğlum kuvesde kaldı o zaman meme reddi yapmayan biberon olarak bize medela calma demişlerdi çekmeden gelmiyor bebek çekmek için efor harcıyor memede ki gibi ama fiyatı biraz pahalı olduğu için bebek almazsa ziyan oluyor paranız