ftmyrc
ftmyrc benim de 4 aylık olmasına çok az kaldı kesintisiz 5buçuğa kadar uyurdu gece ilk yattığında şimdi en geç 2 saatte bir uyanıyo, kaka yapmadan gece uykusu geçirirdi sadece çiş doldururdu sürekli uyanıp emince onu da yapıyo bu sefer alırken uykusu iyice açılıyor malesef uyku gerilemeleri dönemi sanırım ama inşallah geçeceğini bilerek dayanıyoruz doğduğundan beri kesintisiz gece uykusu hayalim elbet bir gün 😊