Dogamm benim kızımda sarılıktan hastanede yattı ama uzamadı yani geçti bende üniversiteye götürüyorum alınan kanlarda birşey çıkmamıştı ama yine yüksekmiş hiç düşmemiş bebegimin kilo alımı da normal yani hiç hasta bir bebege benzemiyor çok üzülüyorum inşallah sizin düşmüştür inşallah yoktur rabbim kimseyi evladıyla sınamasın internete baktım çok kötü şeyler yazıyor aylardır kontrole gidip birşey cikmayan da varmış doktorlar ilerde bir hastalığı olabilir diyorlarmis siroz falan 😔 olur paylaşalım bilgi de olur hem