Merhaba anneler bebeğime ek olarak mama vermeye başladım dokto önerisiyle mamadan mı bilmiyorum maktta bölgesinde bir kaç gündür kızarıklık var mamadan böyle birşey başına gelen var mı similac mama kullanıyoruz onun haricinde bebeğime dokunacak birşey yemedim kullanmadım da standart her zamanki şeyleri kullandım. Bir tek mamadan şüpheleniyorum