Damlashbzz kızlar merhaba kızımın bugun akşamdan beri yanakları cok kızarık ve bi türlü gecmedi pazartesi doktora götürecegim veya daha kötü olursa yarın hastaneye ama suan korktum ve merak ettim.. daha önce hic başına gelen varmı? Neden olmuş olabilir? Ikı yanagida cok kızarık cenesinde de döküntü var . Kızım 6 aylık
Pankek Damlashbzz Emziriyor musunuz ? Süt ve süt ürünleri tüketiyor musunuz ? Bebeğe veya size ilaç kullanıyor musunuz ? Bir de resim atabilirseniz daha iyi olur nasıl bir kızarıklık
meltemgkhm Damlashbzz Benim kızımda 7 aylık aynı böyle perşembe doktora götürdüm reflüden kaynaklı olabilir dedi gazlı bir bebek olduğu için ama çoğalırsa başka yerlerde de oluşursa hemen gel egzama olabilir dedi. Şimdi şurup kullanıyoruz solmaya başladı kızarıklık. Geçer inşallah
Sevval_ela Damlashbzz kızım 2 aylık onunda öyle oldu hatta önce kızardı sonra kızarıklık pütürleşti ve sertleşti gibi oldu derisi doktoruna fotoğrafını attım alerjik görünüyor advantan losyon kullanın 1 hafta geçmezse gelin test yapalım dedi kullandım çok şükür geçti yinede alerji testi yaptırcam bence doktora götürün
Masal5505 Damlashbzz benim kızımda 5aylık onun da bu şekilde kızardı henüz ek gıdaya da başlamadık. Doktor kontrolümüz 10 gün sonra acil götürsem mi yoksa beklesem mi kararsız kaldım, sizin geçti mi?
Damlashbzz Pankek Evet sadece emziriyorum ve kızımda kendimde ilac kullanmıyoruz d vitamin haric .. süt ürünleri cok fazla degil ama tüketiyorum en başından beri bu zamana kadar hic bı sıkıntı olmadı.. kızımın yanakları hep ara ara kızarıyordu ama busefee biraz fazla oldu ve gecmedi. ek gıdayada henüz tam başladık sayılmayız dün bir küçük cay kaşını kadar havuc vermiştim .. acaba ondan olmuş olablirmi https://imgyukle.com/i/HX7SqP
Pankek Damlashbzz İlaç alerjisine benzemiyor zaten. Havuç alerji yapar mı bilemedim zira ilk defa duydum. 6. Aydaysanız birkaç gün ek gıdayı bırakın isterseniz. Havuçtan önce yediği bir şey de dokunmuş olabilir. Benim oğlumda kabızlık olunca 3 gün ara vermiştim ek gıdaya düzeldi devam ettim
Damlashbzz Masal5505 bizimki gecti 1 gün sonra kendiliginden ama yanaklari hep kuru ve ara ara kirmizi nokta seklinde döküntü gibi degişik bişey cıkıp gidiyor.. doktorla konuştum vücudunda kızarıklık döküntü yoksa beslenmesi keyfi vs yerindeyse randevu gününe kadar gelmenize gerek yok dedi. Bende randevü gününü bekliyorum ama bizimde daha var🙁 vücudunda da varmı sizin kızarıklık?
ENA Tokatlanmiş yanak sendromu deniyor, bulaşıcı bir hastalık diye duymuştum. Net bilgim yok, isterseniz bir arastirin