tombikdonerkankasiiskender Az önce karar verdim odaları ayırıyorum artık 😄 bi cesaret geldi bayadır düşünüyodum 10 ayımıza girdik var mı tavsiyeleriniz kızlar nasıl bir yol izlemeliyim
kbrmeva Geceden başlamayın ilk gündüz uykularinda başlayın yavaş yavaş gece uykusunda geviş yapın odasına zamanla alışacak birden bire olursa korka bilir yasa kendini yanlız hissede bilir tabi bu benim tavsiyem bir ara arastirmistim