Ayprens Neden acaba ya neden neden saat olmuş ikibuçuk üç uyusana yatsanaaaaa 🥺 en iyisi bi kahve içeyim iyi geceler tatlı anneler
Kubraerdal Ayprens 😀 uyusanaa yatsanaaaaa İyi güldüm😀 ay canım valla bizde aynıyız ya uyusa bile yarım saatte bir uyanıyo artık vampire döndüm
Sinemisssss Ayy şaka gibi aynı durumdayım ve daha 1 aylık bebe deli gibi uykusu var yatağına koyuyorum açıyor gözleri ama neden
Elf58 Nefesim-21 ağlayarak uyuma çıkardı 2 gündür kucakta uyuyor normal de sallayarak uyutuyorum kafayı yiyorum az kaldı
Nefesim-21 Elf58 İnan bende aynı durumdayım uykusuzluktan sürekli midem ve basım agrıyo gece gündüz kalmadı
Elf58 Nefesim-21 bizim böyle bir sorunumuz yoktu akşam yatar sabah kalkar 1 haftadır ne oldu bilmiyorum diş çıkarıyor sanırım ateşi yok ama aşırı huysuz
Adige3062 Ben de ayni durumdayim yeni kapatti gozlerini ama dalamiyor saat basi uyaniyorsu zaten simdi yarin saatte bir🤦♀️🥺