Kızlar biz kırk çıkmadan sünnet olmuştuk suan 10 aylığız. Doktor bize herhangi bir sey söylemedi ama sünneti belli değil hala yapışıklık var gibi duruyor cerraha gittik ama sünnet yapan doktor görsün bide günde 10 dk ılık suda oturtun dedi baska da bir sey söylemedi. Bilgisi olan başına gelen var mı acaba