Sevdaysl Arkadaşlar selam oğlum bir aylık oldu bikac gündür gaz sıkıntımız vardı normal zamana gore dün akşamdan beri de kakasini yapmadi hem anne sutu hem aptamil mama veriyorum. Mamadan olabilir mi? Ne yapmam lazım mamayı değiştiriyim diyorum hangisini önerirsiniz? Şimdiden teşekkürler.
Deletedmom324 Sevdaysl hipp combiotic bagırsak florasını duzenlıyor. Probıyotık ıcerıklı. Anne sutune en yakın devam sütü.
Sevdaysl Aselzade biraz daha var elimde o bitince değiştirebilirim canm zaten bi sonraki icin fikir olsun diye tavsiye edilebilir olan nedir? Bugünlerde aptamil in kabızlık gaz sıkıntısı yaşadıklarını okudum da 😕
Sevdaysl Evlatkokusu güli arkadaşımızın dediği olan mi sizinde kullandığınız. 10 gün oldu ikili beslenme yaptığım simdi sıkıntı oldu