izmirli123 cakepop yapmıştım ben baton keki ufalayıp içine krema ekleyip hamur haline getiriyorsunuz benmari çikolataya banıyorsunuz isterseniz çubukta batırabilirsiniz. Cakepop tarifi yazınca çıkıyor süslemesi nasıl yapıldığı dilerseniz içine portakal kabuğu falan rendelersiniz