Gkk biz de Pazartesi günü sünnet olduk, 26 günlükken. Biz karton bardak kesip koyuyoruz bir de bitkisel bir krem verdi doktorumuz, 2-3 saatte bir onu damlatıyoruz pipisinin üzerine. Sünnet olurken yaptığı iğneler için iki farklı ilacı karıştırdığını söylemişti. Biri kısa süreli, diğeri ise 24 saat süreli ağrı kesiciymiş, böylelikle acı ağrı hissetmeyecek, 24 saatten sonra da iyileşme artacağı için ağrısı olmaz dedi. Ağrı olursa da calpol şurup ya da paranox fitil kullanabilirsiniz dedi. Tabi sizin bebeğiniz daha büyük, doktorunuz daha farklı tedavi uygulamış olabilir. Geçmiş olsun ve hepsi hemencecik iyileşsin inşallah 🙏🏻😊