Yunusemir 4.5 aylığz şu 4-5 gündür bebeğimin idrarı kokuyor bariz alıyorum kokuyu sıksık bez değiştiririm sadece anne sütü alır bu neden ki doktora da gitmedim bol su da içiyorum sıcak tutmaya da çalışıyorum 🤷🏻♀️
asz Yunusemir idrar yolu enfesksiyonu olabilir mi.doktor bana bi kere gittiğimde idrar kokması enfeksiyon belirtisi arasındadır demişti.bende kokuyor diye gitmiştim (annem illa bunu götür idrarı kokuyor sanki demişti)ama bişey çıkmadı bizde.
Naz_N Yunusemir enfeksiyon, az sıvı tüketimi ya da kulaga garip gelse de çiş tutma🐣 Emfeksiyon şüphesiyle test verdik, temiz cıktı ve sıvı alımı da iyi olunca anladık ki bizim bebe çişini tutuyor😅
Oykmmkrkn Mavismila gece fazla emmiyor bazı sabahlar benimde koyu oluyor sebebi demekki bu tahlili 1ay önce temizdi
Mavismila Oykmmkrkn evet canım biz bile az su içtiğimiz zaman idrar rengi koyu olur ve kokar bebek de az besleniyor demekki omdan oluyor benimki de öyle oldu sütüm azdı yetmiyordu öyle oluyordu mama veriyorum ek olarak bi daha öyle olmadı ve çişini beyaz yapmaya başladı kokusuz oldu ve dolu dolu çiş oluyordu dedim demekki sütüm azmış bebeğime
Mavismila Oykmmkrkn senin sütün varmış maşallah sen sadece düzenli bi şekilde gece 2 defa 3 saat arayla iyice emzir yeterli gelir düzelir inşallah
Yunusemir Gece beslenmesi iyi normaldeki gibi emiyor bazen göğsümde uyuyor o zaman az olabilir sanırım genelde sabahları hissediyorum çünkü bunu