elifinannesi53 götürdüm kuzum ama doktor her çocuk bir değil yaşına girmesini bekle dedi bekledim gene emeklemedi hep popunun üstünde gitti , yaşına girince bir daha gittim doktora ama bir sağlık problemi çıkmadı bazı bebekler emeklemez korkma her an yürümeye bile başlar dedi öyle de oldu