Merhaba benim kızım 15 aylık B12 si 931cikti doktor çok onemsemedi ama sağlık ocağı doktoru ben test yanlıştır diye düşündum bir ay falan sonra tekrar test verdik bu sefer B12 si 216 çıktı ama cocuk doktoruna yüksek çıktığını söyledim o yüzden test vermek istiyorum dedim yüksek olması çok önemli değil dedi