3 aylık bebeğin gündüzleri 2 saatte bir yarım saat uyuyo gece 12ye kadar böyle 12den sonra yan yana uyuyoruz 2 saatte bir emip yine uyuyo sabah 7e kadar.sonra alt değiştiriyorum yarım saat içinde yine uyuyo öğlen 12den sonra yine 2 saatte bir uyuyo sizce uyku düzeni nasıl değiştirmeme gerek varmı? Sizin bebeklerin nasıl?