turucukafalikiz İkinci doğumum oldu herşey çok güzel elhamdülillah ama göbek inanılmaz kaldı. Aynalara bakmak istemiyorum. Sizler naptınız? Yada Fikri olan var mı nasıl eski haline döner 😔
Alptugmomy turucukafalikiz ya benim ilk olmasına rağmen 4 aylık gibi göbeğim duruyo ve moralimi bozuyo düzelmeyecek sanırım.. Bide bedenen zayıfım normalde ama sedece göbek var kocaman tekrardan hamileymisim gibi duruyo 🙄😔
pamuksekerinannesii turucukafalikiz benim hemen gitti sezeryan dogum yaptim 50 kiloyla hamile olduğumu öğrendiğim 27 kilo aldim malesef ve dogumda 6 kilo 1 ay sonrada 17 kilo gitti hicbirsey yapmadım sadece emzirdim canim
Alptugmomy turucukafalikiz valla ne yalan söyleyim ben korsede takmadım dikişlerimin acısından bi yandan bi yandan da yaz ayıydı
turucukafalikiz Alptugmomy daha yeni oldu doğumum 1 aylık oldu oğlum. Zmnla belki düzelir diyorum kendi kendime ama sanki teselli gibi geliyor. Sürekli napsn diye düşünüyorum ama sonrada bebeğimi düşünuyorum sütüm azalır diye. Ayyyy bilmiyorum napicagimi😨
Alptugmomy pamuksekerinannesii valla ben hamile kalmadan önce 52 kiloydum hamilelikte 15 16 kilo aldım hemen geri verdim şuan 51 kiloyum hatta hamile kalmadan önceki kilomdan 1 kilo eksigim bile ama bu göbek meselesi bambaşka bisey ya 🙄 o kaldı benimle dev edecek sanırsam bundan sonraki hayatımda acayip sinirimi bozuyo bu durum da 🙄 kendim zayifim ama 4 aylık hamile gibi bu göbek var nasıl anlatsam ki 🙄
K1996 turucukafalikiz o yumona mı ne ismi doğrumu bilemedim ondan taktığım halde gitmedi olan sırtıma oldu o sıcakta demirli korseyle durdum
turucukafalikiz Acemianneyim12 tatlı krizine giriyorum resmen Ve sonrasında hep kendimi dolabın içinde buluyorum🙈
turucukafalikiz Alptugmomy ahhh anlatmana hiiicc gerek yok en iyi gobusu olanlar anlar seni biride ben😥 ama yok kafaya koydum eriticm oğlan az daha büyüsün öyle.
turucukafalikiz K1996 bnde de var ondan . Daha kırkım çıkmadı bide onu deniycem😒 oda çin işkencesi resmen
Alptugmomy pamuksekerinannesii ya benimki öyle yumuşakta değil bilemedim ki bi terslik mi var anlamadım gitti 🙄