Karadut evet güzel ama tek başına işe yaramıyor eğer çok düşük ise Demir ilacı mutlaka kullanın eğer emiyorsa zaten direkt Demir eksikliği yapıyor çocuklarda bende sabah kahvaltılarında kullandım kan değerimiz yükseldi evet ama Demir’e pek fayda etmedi iştah için de benim oğlum çok gazla iştahsız idi kahvaltı çorba bile içmiyordu doktorumuz organier iştah şurubu verdi içinde propolis ve beyin damarlarına giden damarlardan birinin besleyen bi içeriği olduğunu söyledi ama tam hatırlamıyorum ben 3 4 günde direkt gördüm faydasını tabiki doktorunuza sorarak bu iştah şurubunu kullanın derim ama Demir’i ihmal etmeyin benim oğlumun 3 dü değeri doktor çölyak olabilir bile dedi Allah korusun şimdi biraz daha düzeldi şükür dikkat ediyorum elimden geldiğince bide Demir idöküm tencere alıp yemek yaparsanız içinde günlük Demir ihtiyacını karşılaşabilirsiniz ben sevdiği yemekleri Demir dökümde pişirdim bi süre tabi düzenli pek yapamadım ama yine iyi şükür durumu tekrar düzene geçmem lazım sevgiler iyi geceler 🌙