Merak ediyordunuz yazayım dedim canlar. Kızım dün yataktan düştükten sonra kafatası kırılmıştı yoğun bakıma alınmıştı biliyorsunuz. Bugün normal odaya geçiş yaptık çok şükür ki kanama olmadı. İnşallah yarın bizi taburcu ediceklermiş. Hepinizin duası için çok ama çok teşekkür ederim hepinizden Allah bin kere razı olsun 🙏🙏🌸🧡