Meri12 Bu ay 14 gün adet geçikmem oldu ve 2 gün önce test yaptım negatifti havalardan mı acaba böyle olan var mı
Elifhifa Meri12 14 gün az bir süre değil gebelik olsaydı çıkardı diye düşünüyorum. Arada bende de oluyor gecikmeler. Yeni doğum yaptıysanız düzene henüz girmemiş olabilir misiniz? İçiniz rahat etmiycekse testi tekrarlayın ya da kan verin. Hayırlısı olsun
Papatyaseverrrr Meri12 15 gun oldu gecikeli erken gebelik testi yaptim negatifti korunuyoruDa ama yinede korkuyorum hala olmadim cunku
Papatyaseverrrr Meri12 evet bende actim bikac defa geciken cok olmuş aslinda korundugum icin korkmayim diyorum ama uzadikca korkmaya basladim kizimda kucuk henuz hic hazir degilim rabbim hazir olmadigimiz bir durumla karsilastirmasin senin bebegin kac aylik canim