Yurt dışında yaşıyorum ben de geçen viyanalı Türk kadınlar dı adı sanırım öyle bi grupta denk geldim sormuşlar bu konuyu ülkemizde yaygın değil ama nerdeyse 50 yorum vardı 40 ı evet sezaryen sonrası normal doğum yaptık diyordu 2 sene sonra yapanda vardı 6 sene sonra yapan da ve bir sıkıntı yaşadım diyen kimse yoktu hepsi memnundu