Oykmmkrkn Kızlar bugün emzik kullanmaya başladım. Bebeğime eee bayb emzik aldım nöbetçi eczanede sadece onu bulabildim. Biraz uygun olunca tereddütte kaldım Memnun olan var mı?
ikizminikler Oykmmkrkn ilk aldım 0-6 ay diye bebeğimin burnuna çarptı kenarları vermedim yine aynı markanın daha küçük kenarlı olanını bulmuş eşim onu aldık tuttu ama içine su aldı kaynatınca bi tiksindim kullandırtmadım şimdi philips avent aldım çok sevdi bebeğim ağzından düşürmüyor
gvnkbr Oykmmkrkn şuan 12.18 olanını kullaniyorum hastanede onca emzik arasında weenin emziğini tutmuş fakir bizim çocuklar canım 🤣
InancDemir20 Oykmmkrkn wee baby kullanıyoruz basından beri hiç sıkıntı yasamadık. Sadece içine su kaçıo memeyı bır kaç kere sıkınca cıkıyor aklınızda bulunsun :)
Lorin11 Biz avent emzik aldık o kadar paraya emmedi ama eczaneden 5 liraya aldık emdi sıkıntı yaşamadık çok şükür 8,5 aylık olduk budur ☺️☺️
Oykmmkrkn ikizminikler benimde içine su aldı ama yine verdim bilinçsizlik napmam lazımdı ya yeni aldım 10 dakika kaynattim girdi
ikizminikler Oykmmkrkn hiç bilmiyorum ki 🤷🏻♀️ Bu philipsin içinede girmiş bi damlacık hepsinde aynı problem var büyük ihtimalle 😕
SultanAnne Oykmmkrkn benim iki oğlum da sadece wee baby emzik kabul etti, ucuz olması kötü oldugu düşüncesi oluşturmasın tereddütte kalmamızı gerektirecek bir konu değil☺️ Damaklı kullanıyoruz.
serebro Oykmmkrkn uzun zamandır we baby kullanıyoruz memnunum. Avent vs alıp çöp olmasindansa uygun alayim önce dedim tuttu hemen😊
Gorkemkc Oykmmkrkn ben 3 liraya babytime ve bebedor aldım 4 buçuk aylık bebeğim ilk doğduğundan beri emiyor pahalı emziklere gerek duymadık
YeldaKuzey Oykmmkrkn wee baby almıştım bende bebegime 1 ay kadar emdi inanılmaz kötü tam bir hayal kırıklığı bizim icin. İçine pislik doluyor kenarlarından günde 10 kere temizliyordum. Sonra Philips avent ultra air aldık onu kullanıyor çok memnunuz. Maddi açıdan biraz pahalı tabi ama emzik ve biberonda kesinlikle philips öneririm
AselTanem1 YeldaKuzey aventte kenarları kirlenmiyor mu yani bizde wee baby kullanıyoruz dediğiniz gibi kenarları kirleniyor