İyi geceler anneler 5.5 aylık oğlum var 40 ımız çıkınca hemen geldi regelim her ay geliyordu bu ay 18 gün gecikti en son 7 Aralık’ta oldum emzirmiyorum normalmi acaba 1.5 hafta önce test yaptım temiz çıktı korunuyoruz da hamileliğim diye içim içimi yiyo